streda 13. júla 2011

Leňošenie s knihou :o)

Určite to všetci poznáte... Počujete o nejakej knihe samé superlatívy a zrazu vás pochytí chuť držať ju v ruke a zhltnúť na počkanie. Mne sa táto známa príhoda zo života stala pred pár dňami s knihou od  Andrey  Coddington- Židovka.
(vľavo môžete vidieť hl. postavu- Sofiu Maniševičovú a úplne vpravo autorku- Andreu Coddington)

Možno ste už o tejto knihe počuli a možno ju aj čítali. Ak ste ju čítali, dúfam, že sa páčila. Mňa Židovka dostala a najviac sa mi na nej páči, že je to skutočný príbeh. Nie som fanúšička tých limonádiek, čo už hneď na začiatku viete ako skončia ("Žili spolu šťastne až do smrti...") a sú na míle vzdialené od reality. Židovka je kniha, ktorá opisuje život. Pravdivo, nehmlisto, proste priamočiaro, tak ako ho poznáme zo svojich osudov. "Raz si hore, raz zas dole"-tak je to aj v tejto knihe. Raz sa s hlavnou postavou Sofiou Maniševičovou tešíte, raz dúfate a raz smútite. Jednoducho prežívate všetky strasti a radosti, ktoré sú v knihe, akoby boli vašimi vlastnými.
Dostal ma aj koniec tejto zaujímavej knihy. Skončila tak, ako by ste asi nečakali. Teda aspoň ja som takýto záver nečakala. No nebudem vám už viac prezrádzať. Ak vás táto kniha zaujala, rýchlo si ju kúpte :-)) Ak o nej chcete vedieť niečo viac, pozrite si túto stránku http://www.martinus.sk/?uItem=93703, kde nájdete aj ukážky z knihy. Pevne verím, že sa bude páčiť :-)

Do prečítania, priatelia! :-)

                         Naty ;.)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára