štvrtok 7. júla 2011

Štýl aj v posteli

Ráno vstanete, idete na toaletu, umyjete sa... a zrazu prichádza najťažšia misia. Stojac pred skriňou, pohľadom mierite na svoj šatník a jastrabím okom dookola prechádzate naprieč poličkami s dilemou: "Čo dnes na seba?" Stojíte, stojíte a zrazu niečo nájdete. Oblečiete si to, postavíte sa pred zrkadlo, skonštatujete, že je to celkom fajn a celá blažená zatvárate dvere skrine.

Asi to poznáte, milé dámy. No opakuje sa u vás táto situácia aj večer? Či už je vaša odpoveď áno alebo nie, nezáleží na nej.  Pravdou je, že aj večer chceme vyzerať dobre. A to sa nám vďaka pyžamám naozaj darí. Možno ste pri slove "pyžamá" práve neposkočili  radosťou a nadšením, no pri takom obrovskom množstve všakovakých nočných úborov si pri nejakom určite musíte  túžobne zavzdychať. A značka Victoria' s Secret určite má pyžamá, na ktoré budete túžobne hľadieť (pri tých cenách vám nič iné nezostáva).  Prinášam fotky niektorých fakt krásnych pyžamiek ♥

Ak sa vám nejaké naozaj padlo do oka, nezúfajte. Pekné pyžamá nájdete aj v cenovo prijateľnejších obchodoch- napr. v Esotiq- u , Triumf- e, Marks&Spencer a inde. Stačí mať len dobrý zrak a potom vám nič  neujde :o)

Prajem dobrú noc! 
                           Naty ;.)

1 komentár:

  1. heh este ze v tescu maju celkom obstojne aj za 5 euro :D
    prave ma tak napadlo, ze vo filmoch a v knihach casto byvaju scenky ze niekto zavola, alebo zazvoni pri dverach a henten vyleze z postele a vyzera super a este ma aj pyzamo v ktorom moze otvorit a nema mastne vlasy, pletovu masku a ziadny make-up a vzdy si tak predstavujem, ako by som vypadala ja keby ma zobudili uprostred noci (hrozne, samozrejme), takze by som sa tvarila ze nejsom doma a hotovo. ani pyzamo od victoria´s secret by ma nezachranilo, veruze ne. btw dakujem za tvoj koment, dufam ze sa budes bavit pri citani a ze ta to nebude pohorsovat (cuduj sa svete aj taki su...) hehe. ja si osobne myslim ze som celkom vtipna aj nazivo, aspon sa ludia casto smeju :D
    jj, studujem historiu, ale nejsom v nej nejaky expert, mam co dohanat, lebo som vos leniva a nechce sa mi citat bichle a potom na skuske hovorim hlavne take ze "eeeehm, nooo...eh, hej, presne tak to bolo, mala som to na jazyku..." :D
    ok, uz je ten koment aj tak pridlhy, tak sa teda maj =)

    OdpovedaťOdstrániť