utorok 6. septembra 2011

Výsledok :-)))))

Všetko sa raz začína a aj raz končí. Tak to je aj s mojou giweaway, v ktorej ste hrali o knižku Krásna beštia. Trvala takmer 2 mesiace a teraz ju s takou nostalgiou uzatváram, že už nebudem svoje články otravovať frázou: "Stále prebieha súťaž, viac info TU!" Je mi veľmi ľúto, že vyhrať môže len jeden, poznám ten pocit, keď sa zapojím do nejakej giweaway a s obrovským smútkom opäť zistím, že ja som to nevyhrala. A tak som chcela! :-( Ešte nikdy som nič nevyhrala (okrem psa, priateľov, rodiny) No cez to všetko sa stále do súťaží zapájam a dúfam, že sa mi raz pošťastí. Ale ako útechu Vám vraví, teda píšem, že zas mám pre Vás prichystanú súťaž. A darček bude naozaj vééľmi zaujímavý ;-)

Dobre, dosť! Poďme k téme, nebudem to tu obkecávať. Aj keď si myslím, že už ste videli fotku a veľmi Vás nezaujíma, čo píšem :oD Výhercu mi (asi ako všetkým bloggerkám) pomohol vybrať random.org. Popravde nie mne, ale kamarátke, keďže radšej nechám takúto zodpovednú úlohu na niekoho iného :-P Zúčastnilo sa Vás 8, čo nie je tak veľa, ale ja sa teším, že ste si dali tú námahu, keďže to bola ťažká úloha. 

A tu je výherkyňa: 



Tak a toto je prívlastok pre môj blog.
Milý, však? :o)

Gratulujem výherkyni, Katke, dúfam, že sa jej výhra bude páčiť. A Vám ostatným vravím len povzbudivé slová, že ďalšia súťaž bude čoskoro! :-)

Ahojte ;-)

1 komentár: